MenuZamknij

Catering

Firma „Lawendowy Dworek Mirosław Augustyniak” jest firmą założoną w 2001 roku, jako uzupełnienie oraz kontynuacja firmy „Graf-Marina s.c. Agata i Mirosław Augustyniak”, prężnie działającej na rynku gastronomicznym i cateringowym od 1990 roku. Od 2015 roku funkcjonujemy również w branży hotelarskiej. W chwili obecnej siedziba naszej firmy mieści się w zabytkowym pałacu z 1895r na terenie 1,5 hektarowego parku w centrum Lublina.

Rok 2009 był przełomowym rokiem dla firmy, ponieważ zrealizowaliśmy projekt unijny, poprzez zakup sprzętu pozwalającego nam na kompleksową organizację przyjęć do 20 000 osób w dowolnym miejscu w kraju, jak i po za jego granicami.

Firma posiada kompleks hal bankietowych, tabor samochodów przystosowanych do transportu żywności oraz zaplecze gastronomiczne na kołach, wyposażone w trzy piece konwekcyjno-parowe, dwa grille, lodówki, umywalki, frytownice oraz wszelkie pozostałe akcesoria niezbędne do przygotowania posiłków po za miejscem wykonywania działalności. Posiadamy własne zaplecze cateringowe – między innymi 100 stołów cateringowych, 100 stołów koktajlowych, 800 krzeseł bankietowych oraz zastawę oraz bieliznę stołową pozwalającą na organizację bankietów do 2 000 osób, dzięki czemu bardzo sporadycznie musimy posiłkować się firmami trudzącymi się wynajmem sprzętu gastronomicznego, co znacząco wpływa na jakoś oraz ceny oferowanych przez nas usług. Firma zatrudnia 20 osób na podstawie umowy o pracę – w tym 3 osoby niepełnosprawne oraz 30 kelnerów obsługujących bankiety.

Organizowaliśmy konferencje i bankiety dla takich instytucji, jak: Politechnika Warszawska, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Lubelskie Centrum Konferencyjne, Lubelska Fundacja Wspierania Biznesu i Współpracy Międzynarodowej, Urząd Miasta Lublin, Politechnika Lubelska, Urząd Marszałkowski w Lublinie, stała współpraca z Targi Lublin S.A. na podstawie zawartej umowy, Targi Expo Warszawa, Urząd Marszałkowski w Warszawie, Urząd Miasta Warszawa, Województwo Łódzkie, Miasto Poznań, Agencja Rynku Rolnego, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Ministerstwo Rolnictwa, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (konferencja dotycząca migracji, gdzie obsługiwaliśmy 76 Ministrów z różnych Państw oraz ich delegatów – łącznie 376 osób), Targi Kielce S.A. (obsługa 4-dniowej konferencji dla łącznie 2 850 osób, w tym 300 osób VIP – obsługa 30 ministrów Obrony Narodowej oraz ich asystentów z krajów członkowskich Unii Europejskiej), Agencja Rozwoju Rynku Rolnego (reprezentowanie Rzeczypospolitej Polskiej na scenie głównej Anuga Culinary Stage podczas największych w Europie targów Żywności Anuga 2017, pokazy kulinarne wraz z degustacją na stanowisku RP oraz pokazy kulinarne podczas Targów GruneWoche w Berlinie).

Byliśmy również współorganizatorem strefy kibica w Gdańsku podczas EURO 2012, gdzie przez okres dwóch tygodni obsługiwaliśmy 15 000 osób oraz organizatorem wydarzenia „Inwazja Mocy”, gdzie obsłużyliśmy 20 000 osób. W bieżącym roku zrealizowaliśmy zamówienie dla Poznańskiego Ośrodka POSiR podczas maratonu PKO, zgodnie z którym w dniach 14-15 kwietnia 2018r oraz 13-14 października 2018r zorganizowaliśmy kompleksowo catering dla 22 000 osób i 14 000 osób. W grudniu 2018r świadczyliśmy usługę cateringową dla 500 osób podczas 25-lecia Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Mamy również podpisaną umowę na wyłączność usług cateringowych z bankiem Pekao BP na całe województwo Lubelskie.

W czerwcu 2018r reprezentowaliśmy Rzeczpospolitą Polskę poprzez wykonanie pokazów kulinarnych podczas międzynarodowych targów Africa's Big Seven 2018 w Południowej Afryce w RPA, natomiast we wrześniu 2018r reprezentowaliśmy Rzeczpospolitą Polskę podczas międzynarodowych targów Annapoorna 2018 w Indiach. W listopadzie 2018r organizowaliśmy catering dla Ambasady RP w Mińsku - bardzo prestiżowy bankiet z okazji 100-lecia Niepodległości RP.

Ponadto, co roku organizujemy duże bankiety dla takich firm jak: Tesco, Media-Markt, IKEA, Coca-Cola, PKP, czy OBI.

W 2018 roku, sumarycznie obsłużyliśmy ponad 60 000 osób, łącznie w 7 różnych krajach na świecie, co znacząco poświadcza naszą wiedzę w zakresie organizacji bankietów oraz cateringów na skalę międzynarodowego caterera.

W 2019 roku rozpoczęliśmy rokowania dotyczące wyłącznej obsług cateringowej Prezydenta RP, Pana Andrzeja Dudy i jako jedna z 3 firm w Polsce uzyskaliśmy pozytywną weryfikację - niewykluczone więc, że będziemy mieli okazję świadczyć wyłączność usług cateringowych dla Głowy Państwa – Prezydenta RP.

W dniach 17-21 lutego 2019r reprezentowaliśmy Rzeczpospolitą Polską na międzynarodowych targach spożywczych GULFOOD 2019 w Dubaju, ZEA.

W dniach 14-16 maja 2019r reprezentowaliśmy RP na Targach w Szanghaju, Chiny.

W dniu 29 lipca 2019r mieliśmy zaszczyt świadczyć usługę cateringową dla 950 osób podczas uroczystości 75-cio lecia Powstania Warszawskiego, organizowanego przez Gabinet Prezydenta miast stołecznego Warszawy.

Oferty specjalne

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.